Saturday, November 18, 2006

Ispanakli Risotto


Bu sabah, cogu cumartesiler yaptigim gibi, yine Jamie'nin programini izledim...haftanin yorgunlugundan anca o programlar bitene kadar kendime geliyorum....sagolsunlar artik almanyanin, avusturyanin ve isvicrenin tv kanallarinda gösteriyorlar...pespese izliyorum...
Bugün yaptigi yemeklerden bir tanesi risotto idi...benimde canim cekti..ciktim gerekli malzemeleri aldim
veeeeee isteeee risotttooooo...

Risotto

Risotto tarifini önceden yazmistim bu defa pirincler yari pismis hale gelince 1 demet ispanagi dograyip icine kattim. Pirincler tam pisene kadar ispanakda pismis oldu.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kadriye'cim bir Jamie Oliver takipcisi olarak tek söylemem gereken bir sey var, nefis. Ellerine saglik, bende deniyecegim bu tarifi. Senin gibi bende kacirmiyorum Jamie'nin programlarini, cok güzel bir sunumla bizlere tarifi vermissin. Tekrar ellerine saglik canim.
Sevgilerimle

11:16 AM  
Blogger Kadriye said...

Cok tesekkür ederim Özgül

4:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ellerine sağlık hiç yapmadım bir ara deniycem :)

10:45 AM  
Blogger Ferhanca said...

Kadriye ,merhabalar özgül gelmiş sizin oralara ne kadar güzel fotolar ,hele şelale harika...risotto ya benzer bir pilav yemiştik italyaya gittiğimiz zaman bizim pilavlara hiç benzemiyor tabii ama ben severim ilginç yemekleri..sevgiler..FERHAN

12:07 PM  

Post a Comment

<< Home